Angrydog

Members
  • Content count

    3,230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7
  • Feedback

    100%

Angrydog last won the day on October 18 2015

Angrydog had the most liked content!

About Angrydog

  • Rank
    The Dog of Hellfire.
  • Birthday 04/15/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Aylesbury
  • Occupation
    IT

Garage

  • Garage
    Carbon Black E39 M5

Recent Profile Visitors

12,315 profile views
  1. Lol Fred! They are good cars. Not a driver's car like my M5 was (now sold) but the E55 mullers it in straight line speed. Right chaps, so long and thanks for all the fish!!!
  2. Lol. M5 is making way.
  3. Hey guys, I don't post here much these days, membership has lapsed (need to renew), that's mainly because I fell out with my M5. To that end, I now own a Mercedes Benz E55 AMG, so will be moving the M5 on soon. Cheers.
  4. Yep he is.
  5. Ok, the menu is now working again.
  6. Radio and tape.
  7. I no longer appear to have any intravee menus. When I cycle through to the CD changer it would normally say no disc and then I would be able to access the Intravee, but I no longer get this. Any ideas?
  8. Another odd issue with the car. Coming to a stop and it cut out and started again itself. It's like the ignition cut as my doors unlocked. Could this be a faulty ignition switch?
  9. Sorry, I didn't see that bit. Cheers.
  10. Damn. Cheers, I will have to get it in the air to remove. Which side of the car is it on please? Thanks.
  11. Hmmmmm. Not a bad shout. It should be disabled. Can I get at it from the top to unplug it?
  12. Can you think of any reason why a siren sound can be heard at random times from the front of the car when I am driving it?
  13. Are there any siren / sounders under the bonnet on the E39?
  14. 369 - 295 was 74 last time I was at school. Has maths changed since then? Lol
  15. S62 has 369ftlbs of torque. I'd expect an m3 to pull away on all the evidence I have seen.